Příběh č.5 - Ideální hypotéka

12.07.2020

Hypoteční úvěr z pohledu klienta a z pohledu poradce 

Jak může koupě nemovitosti proběhnout hladce?

Tohle vše v dnešním 5.příběhu 

Jak se snažíme aby vypadala komunikace a jednoduchost pro klienta (K) od poradce (P)?

K: Dobrý den, chtěl bych bydlet a potřebuji hypotéku

P: Dobrý den, ano, jistě, probereme co to obnáší, připravíme finanční plán a do 2 týdnů až měsíce máme hotovo.

K: Děkuji, souhlasím, kdy se potkáme příště s návrhy?

P: Za 2 dny si odprezentujeme, řešení a zařídíme vše potřebné

K: Řešení se mi líbí, kdy tyto můžeme podepsat a čerpat peníze?

P: Zařídíme rezervy, pojistky, investice, žádosti o hypotéku dáme na banky a budeme čekat na odhad

K: Skvěle, těším se

P: Skvěle, za 2 týdny máme hotovo a pak už jen servis pravidelný.

Tak tohle ideální scénář na který se všichni těšíme u řešení hypotéky. Přijít si popovídat osobně nebo on-line 3x na hodinku a mít vše vyřešeno ve velmi krátkém časovém horizontu. Tyto případy jsou nejpříjemnější pro klienty i poradce, dá se hezky jednat o sazbách s bankami a celkově je práce a komunikace velmi příjemná a za 2 týdny je opravdu hotovo :-) Tyto případy mám osobně nejraději. 

Problém však je ten, že na začátku vypadá každý případ takto hezky a pak už záleží na odbornosti poradce a trpělivosti klienta a všech stran, aby se případ dotáhl do zdárného konce. A upřímně, ne každý poradce na trhu to svede.

Pátý příběh

Mladá slečna, která sice má partnera, ale chce být ve svém životě soběstačná, hezký příjem okolo a vlastní prostředky 30% kupní ceny nemovitosti.

Četli jste rozhovor mezi poradcem a klientem výše?

Ano? Tak přesně takto to probíhalo. Ideální klientka, ideální nemovitost ve Zlíně, vše doložené v čas, vše zařízené dostatečně dopředu. Na první schůzce zjištění informací, na druhé prezentace řešení s předáním odsouhlasených smluv na dořešení asistentce a dokomunikování s klientkou a dálku. Odhad vyšel skvěle, Rezervy klientka má velmi dobré. Plány rozmyšlené. Hypotéka podepsána za 14 dnů od naší druhé schůzky a vše v pořádku načerpáno a vyřešeno.

Závěrem

Za tyto případ jsem nesmírně vděčný a mám je moc rád. Celková komunikace je vždy velmi příjemná, rychlá, efektivní a spokojenost je na všech stranách. Jde nám o bezpečí, takže sazba by mohla být vyšší ale v takovýchto případech máme krásně prostor na vyjednávání sazeb, protože nejsme pod tlakem jiných okolností a tak nám sazba vyšla bezpečně tedy s dlouholetou fixací a zároveň nízká a to bez podmínek pojištění a dodatečných věcí. 

A jak myslíte že bude probíhat koupě tvojí vysněné neovitosti

Chceš aby probíhala hladce? Zavolej mi

Telefon na mě 773 141 601

🗓 Kalendář pro rezervaci on-line schůzky zde:

https://bit.ly/novaschuzka