Pojistné plnění přes 3 mil Kč z životního pojištění
Jak jsem to zařídil klientům?
Chceš vedle sebe člověka, který ti jen uzavře smlouvy. Nebo partnera, kterému můžeš zavolat nebo napsat, když se něco stane a který to s tebou bude řešit?
Dnes ti nechám nahlédnout pod pokličku mé práce a jak řeším s klienty pojistné události přesahující 30 000 Kč a více.
Jaké zajímavé případy jsem zdárně vyřešil najdeš tady:
https://bit.ly/Plnenimilionpromeklientyneniproblem od pojišťovny plnění 1 125 368 Kč
https://bit.ly/autonehoda1 od pojišťovny plnění 1 464 393 Kč
A jak se mi podařilo vyřešit tyto 2 velké případy a několik dalších?
Celkově vyplněno k 10/2020 částka 3 130 622 Kč
Za rok 2020 vyplněno 2 334 483 Kč
Měl jsem vedle sebe kvalitního partnera EUCS
Jak takový případ, když se něco stane vypadá a probíhá?
Spousta lidí si myslí, že nahlásí pojistnou událost sami a dostanou hned plnění tím je vše vyřešeno. Opak je však pravdou. Pokud se v tom nevyznáte, dostanete jen zlomek toho na co máte nárok. A proto využívám právního zastoupení. Příkladem jsou hned v úvodu 2 příběhy klientů. Průběh u obou podobný, celkem 2 roky postupného řešení a vymáhání jednotlivých nároků díky právníkům. První případ 1 125 368 Kč bylo vyplaceno celkem na 5 pátek postupně v průběhu 2 let jak se přiznávali další a další nároky rakoviny. Případ 1 464 393 Kč dokonce na 7 částek opět ve dvou letech. Nutno podotknout, že 2. případ ještě není uzavřený a právníci stále hledají cesty, jak pro klienta dostat další peníze z autonehody.
Co je EUCS? European compensation services
Právní zastoupení pro své klienty, které si platím já jako poradce. Je to vlastně síť právníků specializovaných na různé případy a odvětví. Právníci se zaměřují na to, aby klient dostal vyplněnou maximální možnou částku od pojišťovny na kterou má nárok.
Kolik tato služba stojí?
Posouzení případu je zdarma a firma si účtuje 10 % - 15 % z vymožené částky. Tedy bere si peníze pouze v případě, že pro klienta vymůže pojistné plnění.
Proč pojistné plnění nehlásí klient nebo poradce? Proč se vyplatí si na větší plnění vzít právníka?
Jak vidíš, právníci jdou hezky krok za krokem s případem a pro klienta vytahují jednu malou částku za druhou. Mají na to svůj systém pro sebe i poradce a tak může poradce kontrolovat zda byli peníze vyplněny. A v jaké výši. Na pravé straně je také vidět, jaká byla předem dohodnutá procentní odměna za vyřešení případu. Což je fér pro obě strany.
Proč NE klient?
Většinou každý umíme něco a předpoklad je, že mnohdy se nevyznáme v tom co nám pan doktor napsal do lékařské zprávy. Může se stát že se při hlášení upíše pan doktor, špatně napíše kód diagnózy, která je zrovna u pojišťovny ve výlukách, nebo zaměníme slovíčko v hlášení z naší strany a pro pojišťovnu bude případ nelikvidní. Tedy žádné plnění a naštvaný ty jako klient.
Proč NE poradce?
Podobná situace jako u klienta. Poradce se už vyzná v termínech, v podmínkách pojišťoven dokonce pokud přijde od pojišťovny dopis, že se nebude plnit dokáže podat odvolání. Najít třeba chybu nebo vykomunikovat. Případ se ale může táhnout, je mnohdy potřeba dokládat další dokumenty, podepisovat je s klientem atd atd. Tedy zde je to lepší varianta, ale může být časově náročná. A ne jen časově, ale i psychicky. Ono když víš, že z pojištění máš dostat třeba 200 000 Kč ale pojišťovna se cuká a tobě domů chodí zamítavé dopisy, není to příjemné pro tebe ani poradce. Píši z vlastní zkušenosti, kdy jsme s klientem podávali 4x odvolání na pojišťovnu.
Navíc poradce je zaplacen při uzavírání pojištění za to, že analyzoval tvou životní situaci, vytvořil návrh jak mají být nastavené pojistné částky objektivně k tvé životní situaci a zvolil produkt dle pojistných podmínek aby ti vyhovovali. Pojistné plnění už není v jeho kompetenci a pokud pro tebe pracuje, měl by za to být od tebe zaplacen.
Je to stejné, jako když si pořídíte nové auto. Zaplatíte za něj částku prodejci. Ta je za koupi vozu. Ale pokud potřebujete vyměnit pneumatiky protože jste je třeba prorazili, servis musí nakoupit vybavení na opravu, povolat automechanika, který vám pneumatiku zalepí a namontuje zase na vozidlo. To stojí servis čas i materiál a stejné je to zde. Poradce to stojí jeho čas, za který není zaplacený, případně čas jeho asistentky a podobně. A pokud se pojistná událost táhne, stojí to moře času a nervů na obou stranách. Pojistné plnění která poradce řeší, by mělo být zaplaceno ať formou jednorázové odměny za jeho čas v rámci hodinové sazby, procentem z vymožené částky, nebo v placeném poradenství.
Proč právní službu?
Pokud chci kvalitu a rychlost, musím se obrátit na člověka, který se na to specializuje. Tak jako poradce se specializuje na výběr vhodného produktu a nastavení. Právník se specializuje na plnění z pojistných podmínek, zná nároky pojištěných a vyzná se ve správných formulacích a celkové smluvní řeči a komunikaci s pojišťovnou. Pojišťovna také jinak reaguje když jí přijde dopis od klienta a jinak když od právníka. Ono když tě bude bolet zub, tak také půjdeš za zubařem a ne za automechanikem, nebo si jej nebudeš trhat sám. Každý se specializuje na ten svůj obor. Pokud tedy už mám někde zaplatit, zaplatím si právníky.
S právníky poradce spolupracuje v úzkém kruhu při řešení případu. Musí jej v první fázi zadat a nahlásit do systému s přesným popisem. Doplnit veškeré materiály od pojistných smluv, přes lékařské zprávy. Nechat případ posoudit, necenit a vykomunikovat další postup s právníky a klientem. V průběhu pak i když klient pracuje na přímo s právníka na případ poradce dohlíží a případně koriguje komunikaci s právníky a klientem. Může totiž nastat třeba situace, že kromě jedné pojistky klient najde ještě třeba další na kterou zapomněl. Typické stane se úraz na dovolené v zahraničí a klient měl sjednanou svou životní pojistku, ale i cestovní připojištění a pak třeba nějaké další cestovní připojištění ke kreditní kartě, na které přijde poradce a podobně. Poradci tak náleží odměna za tuto pomoc od právníků, kteří mu ji mohou vyplatit například 10 % ze částky, kterou klient zaplatil za zastoupení právní službou.
Máš své životní nebo úrazové pojištění a chceš jej zkontrolovat? Stala s eti pojistná událost a potřebuješ pomoci s plněním? Stala se ti autonehoda, nebo ti třeba vítr odnesl střechu a máš pojistku? Napiš mi, nebo rovnou zavolej na 773 141 601.
Pro delší konzultaci si mě rezervuj zde v mém kalendáři: https://bit.ly/novaschuzka